Spenderade en halvtimme med att titta på en livesändning av en stängd dörr, i väntan på att den skulle öppnas och årets nobelpristagare i litteratur skulle presenteras. Överraskande, men skoj att det blev Patrick Modiano. Alltid kul när det är någon oväntad.


Lockade Bees fantastiska hår, gaaaaah vad jag önskar att jag hade sånt hår!


Bees mysiga vardagsrum


Åkte hem och packade upp mitt efterlängtade kaffe, mums!


Nu sitter jag och kollar på vänner och väntar på att min älskling ska komma hem :) <3

3 kommentarer

Mini

09 Oct 2014 21:28

När jag blir stor ska jag också ha sånt hår!!

Svar: Haha, jag med! ;)
lifeofkate.blogg.se

Bee

14 Oct 2014 00:09

Hahaha jag visste inte ens att mitt hår var så långt efter att jag klippt mig!

Mini

08 Nov 2014 16:48

Alltså, är det dött här inne eller?! Kom igen, jag har tentapluggat i två veckor och hänger här lite varje dag för att se om ngt händer, så ba "nää, no rest for the wicked, tillbaka till pluggandet"! Lägg upp massa kattbilder om något liksom!

Kommentera

Publiceras ej