Julen är slut, men förvånansvärt många satsade på rött i år. Rött, rött, rött, rött överallt rött. Låt oss ta en närmare blick på denna färg.
 
Julianna Margulies i Ulyana Sergeenko. Jag är inte ett stort fan av denna look. Det är inget fel på klänningen, men i kombination med stylingen så blir hela looken vad min mamma brukar kalla: tantigt. 
Viola Davis i Donna Karan. Urtjusiga Viola. Klänningen är egentligen ingen höjdare om jag ska vara ärlig, men Viola bär upp den så totalt: nyansen är perfekt på henne, hennes hår och hållning. Allt det gör att looken funkar. Jag gillar dock denna klänning mer än många andra av de röda nummer från röda mattan denna kväll.
Catherine Zeta Jones. Kvällens snackis. Inte på grund av klänningen (gäsp) utan på hennes översvallande likhet med emojin för Iphone 
Hahaha, love it!
Heidi Klum i Atelier Versace. Denna klänning är väldigt Heidi, lite sexig, lite vågad, lite klassisk. Passar henne perfekt, men så gör ju det mesta.
Dame Helen Mirren i Dolce & Gabbana. Så härligt och uppfriskande med en dam på snart 70 som tar på sig kroppsnära och vågade plagg. YOU GO! Och så väl hon bär upp det också! Önskar att jag också ser ut sådär vid 69 års ålder. 
Girls stjärnan Allison Williams i Armani Privé. Detta var kvällens bästa röda look enligt mig, trots att jag inte tycker att någon av dem stack ut något speciellt. Glittret och de många lagrena var vad som behövdes för att sticka ut bland alla andra röda nummer. Jag älskar stylingen på hår och makeup. Bra jobbat.
 
 

1 kommentarer

Mini

16 Jan 2015 19:11

Åååh, Viola Davis var så vacker i den där klänningen! Det var det första jag märkte, att nyansen bara var helt perfekt. Hade jag sett klänningen på en galge hade jag nog inte tänkt "röda mattan javisst" men fan, funkar så jävla bra.

Zetan var urtrist verkligen. Vem gjorde klänningen dock?!

Haha, Heidis bröst going like, "heeeeeelp meeeee" i mitt huvud!

Helen Mirren <3 Men wow, Williams? Fantastiskt.

Svar: Håller helt med! Vill veta knepet på hur Davis fick sin hy så skinande och full av lyster. Looking great!
Zeta bar en klänning av Angel Sanchez. Som sagt. BORING
lifeofkate.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej