Så. Ja. Det var ju ett antal klänningar jag totalt glömde bort men som jag lade märke till under galan. Så är det ju, att väldigt många tittar man inte ens två gånger på. Men dessa tre är värda att ta upp, men tappades bort igår.
 
 
Naomi Watts i Gucci. Jag älskar den här looken! Extra förtjust är jag i halsbandet från Bulgari, så himla fint! Hon har dessutom matchat nagellacket på tårna med läppstiftet, underbart. Överlag är det kul att se en blondin som kan bära upp klargult! Detta skulle ha hört hemma i kategorin "klassiskt". 
 
Anna Kendrick i Monique Lhuillier. Fint utan tvekan, men lite för prinsessigt för mig. Framförallt eftersom Anna var där då hon spelar just askungen i nya filmen In to the Woods. Hade hellre sett henne i något lite mer edgy. Detta hade passat i kategorin "sockersött". 
 
Katie Holmes i Marchesa. En väldigt... ja... sultry look måste jag säga. Supersnyggt med den långa hästsvansen, perfekt sotade ögon och nyansen på klänningen är fantastisk på henne. Men enkelheten gör att hon inte på något sätt stack ut bland de andra fantastiska och mer spännande looksen samma kväll.
 
Chrissy Teigen i Zuhair Murad. Oj vilken spetsdröm och vilken sockervaddsrosa nyans. Så galet jättefint på Chrissy och den passar hennes hudton så perfekt. Men på någon annan, mörkare eller ljusare hade denna nyans varit en katastrof. Extra plus för hennes slarviga ponytailupsättning, perfekt avbrott till den söta klänningen. Med så mycket detaljer på klänningen är det bäst att inte överdriva med hår, smink och smycken. 

Kommentera

Publiceras ej