Så, nu till looksen som verkligen tog ut svängarna lite mer och var lite edgy.
 
 
 
Lupita Nyong'o i Giambattista Valli. Kvällens mest spektakulära look! Lupita var den ENDA som satsade på en annorlunda och innovativ design och dessutom den enda i lila. Så skoj! Gillar klänningen, den matchar hennes person och stil så väl. Inte lika elegant och top notch som hennes looks från förra året, men ändå skoj med något annorlunda.
Jennifer Lopez i Zuhair Murad. Extremt JLo. Mer än så finns typ inte att säga. Cool design, väldigt edgy och väldigt hon.
Claire Danes i Valentino och Jennifer Aniston i Saint Laurent. Fin klänning på Claire, men kommer inte gå till historien som hennes mest spännande look. Hon brukar vanligen, vilket jag gillar, satsa på färg och enkla snitt. Men kanske behövdes ett avbrott? Klänningen är fint stylad med hår och makeup. Jennifers klänning är så extremt Jen att den inte hade passat på NÅGON annan. Detta är precis hennes stil vilket gör det så snyggt. Men på någon annan tror jag inte att den hade funkat lika bra. Men snacka om en donna som har total koll på sin egen estetik. Man hade kunna klippa bort ansiktet från fotona och man hade ändå gissat Jennifer Aniston. Bravo!
Felicity Huffman i Lorena Sarbu. Blown away. Så himla snyggt. Ytterligare en kvinna över 50 som tog ut svängarna och boooooy is she looking HOT! Jag dubbar detta till hennes bästa look typ någonsin. 
Ruth Wilson i Prada. Ofc. Denna klänning bara skriker Prada. Den passar henne kroppsform perfekt, färgen likväl. Däremot hade jag önskat en annan frisyr, exempelvis en hög knut med mycket volym hade varit perfekt till detta. Hon hade kunnat tagit ut svängarna med en massa armband också. It's Italian liksom. Just bring it! 
 
True Detectives Michelle Monaghan i Jason Wu och Orange is the new Blacks Danielle Brooks i Carmen Marc Valvo. Båda två fina looks som passade dessa ladies perfekt. Inget som stack ut, men både lite edgy och passande. 
Frances O'Connor i Leanne Marshall. Älskar denna klänning! Så kul att se något lite edgy och sexigt på Frances, som oftast får spela den hämmade mamman. Jag älskar spetsdetaljerna och de olika lagren på kjolen! Tummarna upp!
 
 
Sienna Miller i Miu Miu. Now this I love! Love, love, love! Lyckas både vara edgy men passande till Siennas bohemiska stil. Mycket fint!
 
Kvällens mest omtalade look: Emma Stone i Lanvin. Enda kvinnan i kostym, mycket edgy och coolt. Jag är ju dock en sucker för klänningar, så detta kommer inte in på min favoritlista: men modemässigt är detta ett extremt bra val!

2 kommentarer

Mini

16 Jan 2015 19:22

Lupita var såå vacker i den där klänningen. Älskar vad som händer halvägs ner. Så cool.

Åh, gud, Lopez. Nä.

Haha, du har helt rätt om Aniston, har jag aldrig tänkt på! Coolaste 45-åringen någonsin.

Älskade faktiskt Wilsons hår. Så classy och minimalistiskt.

Alltså. Alltså. Emma Stone. Jag dog när jag såg henne och jag kommer aldrig kommer över hur perfekt hon är här. Kolla pressvecken, skorna, ROSETTEN. HÅRET. För en gång skull en sån där överdel som inte ser ut som om den kväver bröst eller hänger tungt.

Svar: Alltså, jag har verkligen inget emot Wilsons hår. Tyckte bara att det inte passade så bra till klänningen. Men hade varit fin till en mjukare look.
Haha, jag vet! Älskar också Emmas look. Så förutom att jag är en sucker för klänningar så förstår jag verkligen att denna är den mest omtalade. Så cool! Precis, känns inte som att något är nedtyngt eller obekvämt!
lifeofkate.blogg.se

Mini

16 Jan 2015 19:23

Lupita var såå vacker i den där klänningen. Älskar vad som händer halvägs ner. Så cool.

Åh, gud, Lopez. Nä.

Haha, du har helt rätt om Aniston, har jag aldrig tänkt på! Coolaste 45-åringen någonsin.

Älskade faktiskt Wilsons hår. Så classy och minimalistiskt.

Alltså. Alltså. Emma Stone. Jag dog när jag såg henne och jag kommer aldrig kommer över hur perfekt hon är här. Kolla pressvecken, skorna, ROSETTEN. HÅRET. För en gång skull en sån där överdel som inte ser ut som om den kväver bröst eller hänger tungt.

Kommentera

Publiceras ej