Sååå. Nu, till sist, tänkte jag summera vilka mina absoluta favoriter från kvällen var. Här är min topp 6:
 
Nr 1. Min absoluta favorit från kvällen, Reese Witherspoon i Calvin Klein
Nr. 2 Runner up: Amy Adams i Atelier Versace
 
Nr. 3 The ever so gorgeous Sienna Miller i Miu Miu
Nr. 4 Fantastiska Salma Hayek i Alexander McQueen 
Nr. 5 svala Camilla Alves i Monique Lhuillier
Nr. 6 Edgy Kate Hudson i Atelier Versace
 
 
Så, vad tyckte ni???? Alla ni tre (varav en är Dennis, så egentligen två) som läser min blogg, hahah. Vilken var er favoritlook? Håller ni med mig?
 
Imorgon tar jag mig an Critics Choice. 

1 kommentarer

Mini

16 Jan 2015 19:31

Emma.

Emma.

Emma. Allt jag tänker säga.

Och Sienna. Och Salma. Och Amal.

Men mest Emma.

Svar: Hahaaha, tänkte nästan att du skulle tycka det :D
lifeofkate.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej